Lafies Business


hey Lafies ... if you've never lost your mind then you've never been to Batik's Cafe.

If you cannot be positive then you should join Energy Academy.

I don't have time to worry about who doesn't like me, I'm too busy loving myself from
Sentuhan Derina.

You can never be overdressed, let's try The Bliss....

I love designer shoes, lipsticks, travelling and Mahdi's Cordial !



Wednesday, January 1, 2014

Nasi Arab, SABA Restoran Cyberjaya

Salam sayang buat Lafies dihari cuti TAHUN BARU ni.....
Senyap je Whatsapp petang ni? Lafies tengah terbongkang ke? hehe.....

Ni nak inform kat korang ni .......akhirnya sampailah jugak aku ke sini......
Tak sanggup weyh...... asyik dimomokkan dengan berita berita yang menggiurkan daripada geng bloggers dan Lafies terutamanya Kak TEK yang kata SEDAP, SEDAP, nasi Arab kat Restoran SABA, Cyberjaya ni......... Siap buat rombongan makan tanpa mak lagi. Pergh!!!...... manalah mak tahan kalau macam ni......

Hari ni memang SESUAI BANGET lah aku bodek Berahim lunch kat sini..... yang menjadinya bodekan aku ni, sebab Brahim memang penggemar nasi nasi gini.....


Bukan main lagi ordernya...sorang sepinggan...... Jakun weyh!!! 1 Mandy Ayam, 2 Hanith Ayam dan 1 Kabsah Kambing..... Weyh.... tukang bayau punya nasi surelah paling mahal RM15 henggit hehe..... 
                    

Ni nasi aku..... lain kali eloknya ambik yang Large, pas tu bahagi 2, untuk 2 orang makan!.....
 Jenuh nak menghabiskan nasi dia...... walaupun banyak, habis jugaklah mak kerjakan hehe...

Setelah ditimbang tara, ditolak, ditambah..... tercari cari jugak aku tang mana sedapnya tu......

Pada pendapat aku, rasa dia biasa biasa aje, sama je dengan Nasi Arab yang pernah aku makan. Harga pun lebih kurang sama.  Rasanya lebih puas hati yang aku makan kat Bandar Hussein Onn hari tu kot.......Nasi MANDY dengan sekilo kambing . Dahlah dekat dengan rumah, orang pun tak ramai! Atau mungkin hari tu makan sedulang kongsi 5 orang! Makan berebut?

Apa pun tekak orang, lain lainkan..... Tekak aku kan tekak orang kampung, selalu makan beras cap Rambutan je....hehe....

3 comments:

  1. Dasat ko Nom boleh habis sepinggan large...walaupun kau kata share 2 orang, mesti kau yang balun lebey...hehe

    ReplyDelete
  2. Haha....kantongnya gedi Da.....nak buat camne hehe tak habis sayang...nanti Brahm tak mo belanja lagi

    ReplyDelete
  3. Walaupun aq bukan penggemar nasi arab... tp aq rasa nasi dia memang sodap... cuma ayam dia aje yg kureng. ..

    ReplyDelete